0 800 50 50 71 Інформаційна лінія

Питання та відповіді

Як взяти участь у програмі «Оранж Кард» (далі Програма)?

Участь аптеки у програмі «Оранж кард» вимагає виконання кількох умов, які наведені нижче:

1. Заявлено бажання працювати за Програмою «Оранж кард» з метою підвищити доступність препаратів ТОВ «ГлаксоСмітКляйн Фармасьютікалс Україна» для пацієнтів з хронічними захворюваннями, які їх потребують;

2. Враховані технічні особливості: аптека обладнана комп'ютером, налаштований Інтернет-доступ, є сканер штрих-кодів (необов'язково);

3. Аптека має додаткову угоду встановленої форми, яка підписана з одним з прямих дистриб'юторів ТОВ «ГлаксоСмітКляйн Фармасьютікалс Україна» на постачання препаратів, які беруть участь у програмі, і забезпечує підтримку необхідного асортименту. Зразок додаткової угоди (рекомендовано, не є обов'язковим для використання): (завантажити додаткову угоду, Word, 60 Кб).

4. Здійснена реєстрація аптеки за допомогою форми на цьому сайті та прикріплено копії додаткової угоди

5. Адміністрація відправляє електронну картку на вказану електронну адресу в реєстраційній формі.

Яким чином аптека отримує карту «Оранж Кард»?

Після отримання Адміністратором копії додаткової угоди і за умови, що пройдена реєстрація, на вказану Вами електронну адресу буде відправлено логін та пароль. Важливо: В разі втрати даних для входу, Ви можете відновити дані, звернувшись на гарячу лінію.

Аптека втратила данні для входу в персональний кабінет

В разі втрати даних для входу, Ви можете відновити дані, звернувшись на гарячу лінію.

Якщо при реєстрації аптеки були вказані невірні дані

Для виправлення даних потрібно написати лист Адміністратору програми з зазначенням необхідних коректив. Даний лист необхідно відправити на електронну адресу: info@orangecard.com.ua Також Ви маєте можливість заповнити форму запиту на коригування даних при першому вході під логіном та паролем.